3 תשובות
לדעתי, הגננת אמורה לשמור על גבולות, גם אם כך היא חשה. להשתפך בפני אם, לא תמיד מוסיף לה כבוד. חוץ מזה היא אמורה לנהוג שווה בכל הילדים. כל אם תפרש שונה את האמירה שלה הנ"ל.
הרגשה נפלאה
הרגשה ממש טובה.
מי לא רוצה שיאהבו את הילדים שלו?
מי לא רוצה שיאהבו את הילדים שלו?
באותו הנושא: