6 תשובות
את בתת משקל, את צריכה לשקול 49
אני חושבת שתקין
משקל תקין, אם את מרגישה לא בנוח עם הגוף שלך תתייעצי עם דיאטנית ספורט והיא תכוון אותך לאימונים נכונים ותזונה כדי שתרגישי יותר בנוח ותראי תוצאות (חיטוב).
ה-bmi שלך הוא 17.80 - זה אומר שאת בתת משקל.
בבקשה אל תנסי להרזות יותר, זה סתם יפגע בך.
לפי bmi את בתת משקל.
זה לא תת משקל
באותו הנושא: