3 תשובות
אם זה רכב חדש, התופעה מוכרת, במיוחד כאשר המנוע קר.
אם הרכב ישן, והמנוע חם, ויש להוסיף לעיתים קרובות מים למערכת הקירור, יש לפנות למוסך.
אם הרכב ישן, והמנוע חם, ויש להוסיף לעיתים קרובות מים למערכת הקירור, יש לפנות למוסך.
תלוי כמה ומתי יוצאים המים - האם בבוקר בלבד? ביום קר או גשום? - כי מים שיוצאים מהאגזוז כתוצאה מטל שהיה במשך הלילה זו תופעה נורמלית.
אם, לעומת זאת, אתה צריך להשלים כל הזמן מי קירור הרי שאטם הראש עלול להיות סדוק.
אם זה קורה כשהמנוע בטמפרטורת עבודה ומטפטף לך נוזל מהאגזוז, סביר שזה דווקא דלק, כשהסיבה היא לרוב תערובת עשירה מדי.
אם, לעומת זאת, אתה צריך להשלים כל הזמן מי קירור הרי שאטם הראש עלול להיות סדוק.
אם זה קורה כשהמנוע בטמפרטורת עבודה ומטפטף לך נוזל מהאגזוז, סביר שזה דווקא דלק, כשהסיבה היא לרוב תערובת עשירה מדי.
מערכת סטיפס
בבוקר יש בדוד האחורי של צינור הפליטה תמיד מי עיבוי שנוצרים לאחר כיבוי המנוע והדוד לוהט. כחמש דקות לאחר ההנעה של המנוע אמורים מי העיבוי להפלט ולכן כל פליטה של מים לאחר מכן ואיבוד מים מהמצנן מהווים אינדיקאציה לאטם ראש פגום במקרה הטוב ולראש מנוע סדוק במקרה הרע
באותו הנושא: