התחברות
הרשמה
כל כך בא לי לבכות ולשחרר הכל.. אבל אני פשוט לא מצליחה, איך אפשר לבכות בכוונה?
10 בספטמבר 2016, 19:09
דמעות
בכי
מצב רוח
נפש
דיכאון
2 תשובות
לכי למישהו שאת אוהבת (גם אחות זה טוב) ותשחררי אצלה
N
Nice.One3
תנסי לפענח למה את מרגישה רע כל כך, תחשבי על זה הרבה ותראי את הדמעות מתפרצות
א
אוכל אהבת חיי
באותו הנושא:
קורה לכם שאתם עצובים ומתים לבכות ולשחרר את זה ופשוט לא מצליחים?
אני כל כך רוצה לבכות, אבל אני לא מצליחה פשוט, איך להעלים את ההרגשה?
אני מתה לבכות ולשחרר מה שיושב לי בלב אבל אני לא מצליחה כבר מלא זמן, עצות?
בא לי לבכות ולהוציא את הכל אבל אני פשוט לא מצליחה (עזרה?)
כל כך רע לי וריק לי שאני לא מצליחה אפילו לבכות
באלי לבכות כדי לשחרר הכל:/ אבל אנלא מצליחה חח אז איך אפשר לבכית?
באלי לבכות אבל אני לא מצליחה, איך לשחרר הכל?
אוף בא לי לבכות בגלל יום השואה וזה אבל אני לא מצליחה..-,- מי עוד כמוני?
אני פשוט רוצה לבכות ולשחרר! הכל מתפרק מסביבי
איך אפשר לבכות? בא לי לבכות ואני לא מצליחה, אני עצובה, אבל אולי יותר מהעייפות, ולא מצליחה לבכות
אני רוצה לבכות לשחרר ואני לא מצליחה מה עושים?