7 תשובות
חברה שלי שנה ועדיין בזה
אנונימית
זה התפתח לי עם השנים יותר ויותר
אני לא יודעת לתת בדיוק זמן מסוים שלקח לי לצאת מזה, אבל זה לקח הרבה זמן ועד עכשיו אני סובלת מזה
כמה חודשים
כן אני, עדיין (שנה בערך)
כן אני בתהליך
כן אני
היו לי שנים של דימוי עצמי מאוד נמוך ודיכאון
ואז היה לי הפרעת אכילה במשך שנה וחצי ובעזרת טיפול ממושך עברתי אותה.
כן וחודש