12 תשובות
חלחלה, כאילו משהו חודר לי לבטן.
ופחד מהתגובה של אבא שלי.-.
ופחד מהתגובה של אבא שלי.-.
כאילו אני נשברתי lol,
כשזה קרה בכיתי:/
כשזה קרה בכיתי:/
הייתי אוכלת את הלב באמת... זה אחד הדברים שאני הכי שומרת עליהם חח
נורא ואיום אז אני מראש כותבת את כל מספרי הטלפון של אנשי הקשר שלי בדף בשביל מצב חירום זה.
עצבות ואכזבה מעצמי שלא שמרתי עליו מספיק טוב
חח
אני איתך
אני איתך
לא היה לי אכפת.
אבל מה שכן, ההורים שלי היו מענישים אותי.
אבל מה שכן, ההורים שלי היו מענישים אותי.
ואו כיאלו נשבר חלק ממני:(
הייתי מרגישה שהלב שלי נשבר
מפחדת מהתשובה של ההורים ומבואסת מעצמי כי זה הפעם המיליון בערך
אגב אני רושמת את זה בזמן שהמסך שלי שואף לצאת החוצה וכבר רואים אור בצדדים
אגב אני רושמת את זה בזמן שהמסך שלי שואף לצאת החוצה וכבר רואים אור בצדדים
אני בוכה בעצבים
פחד מהתגובה של הורים שלי
באסה כי אני עם הטלפון 80%+ מהחיים המשעממים שלי
באסה כי אני עם הטלפון 80%+ מהחיים המשעממים שלי
באותו הנושא: