46 תשובות
זה יפה.
אף פעם לא אהבתי
אני ממש אוהבת
אנונימית
זה יפה, תלוי למי. למי שיש צוואר ארוך זה לא יפה. לבעלי שיער קצר זה יפה מאוד.
אהבתי את זה אבל לא יודעת למה הפסקתי לשים אתזה
(חח נזככרתי שהמדריך שלי בפנימייה היה שואל אותי איפה הרצועהxd)
אני אישית מאוד אוהבת, זה מחמיא :)
אוהבת את זה.
ממש אוהבת
תלוי על מי.
אני לא אוהבת
שצריך להביא לכל מי ששמה רצועה תואמת
אני אישית לא אוהבת את הצ'וקרים שנמתחים (מגומי כזה) אני יותר אוהבת את אלו מהחוט כמו קטיפה כזה שמלפפים סביב הצוואר ואז נשאר חוט כזה לא יודעת איך להסביר אבל זה מהמם (:
אנונימית
השחורים ממש יפים אני אוהבת אבל אין לי מספיק ביטחון כדי לשים אחד בעצמי חח
אני אוהבת
לא הבנתי למה שמים את זה כאילו ראיתי את זה על כלבים... ולא הבנתי למה בני האדם שמים את זה מה דפור עם הדור הזה
אנונימית
זה נותן עוד *בום* ללוק
זה יפה. אבל תלוי לא לכל אחת...
אני אישית ממש לא אוהבת את זה.
CUP
אני אוהבת אבל אני חושבת שיש אנשים שזה יפה להם ויש אנשים שזה ממש לא יפה להם
תלוי למי ותלוי איזה צוקר
אני אוהבת
לדעתי זה מאוד תלוי. יש כאלה שזה ממש יפה להן אבל לפעמים זה נראה נורא
אני מאוד אוהבת צוקרים אבל אני (ועוד מלא בנות שאני מכירה לא שמות בגלל תגובות כמו "זה רק לכלבים" או "איפה הרצועה התואמת" וזה ממש מעליב... אני אישית חולה על צוקרים והתגובה של הסביבה היא הדבר היחיד שגורם לי לא לשים...
וגם כאילו אם מישהו לא אוהב את זה לא צריך להעליב בגלל זה...
אני הולכת עם צ'וקרים מאז שאני בכיתה ה' (היום אני ב-ט').
אני מאוד אוהבת, אני חושבת שזה מחמיא ואני אפילו הולכת עם הצ'וקרים הכי קיצוניים שיש.
אני מקבלת הערות כמו 'מה את כלב?', 'איפה הרצועה?' ואפילו עשו לי קולות של כלבים פעם. אבל לא אכפת לי.

אם את שואלת את השאלה הזו כדי להחליט אם לשים צ'וקר או לא על סמך דעות של אנשים, אז אני רק רוצה להגיד לך שאם את אוהבת? שימי זין.

על כל 10 אנשים שלא יאהבו תמיד יהיה אחד שכן יאהב ^^
לא אהבתי כי זה לא הטעם שלי
אנונימית
אז רוצה שאני אשנה את התגובה שלי? כדי שהיה לך טוב יותר?
אנונימית
זה מהמם, ומשדרג כמעט כל לוק (:

ל-קורני
יש לי צ'וקר בדיוק כזה,
ויש לי עוד כמה בסגנון, אבל הם יותר "מהמוגזמים" d:
מה זנותי בשרשרת? איפה אתם חיים אנשים
אנונימית
יש לי כבר שנתיים;)
זה ממש יפה וזנותי זה ממש לא למה כל דבר אנשים הופכים אותו לזנותי תכף תיהיה לאנשים בעיה עם פונפון
זה יפה ומשדרג את הלוק
לא דברים טובים
נחמד אבל תלוי למי, כלומר אם זה מתאים או לא למי ששמה את זה.

אבל אני לא מת על זה
הכל טוב ויפה עד שהמזכירה הבלונדינית של הבית ספר בת ה-40, שמה גם צ'וקר.
אנונימי
אדון אנונימי יש מצב שאנחנו באותו בית ספר?
אוהבת את זה על היד לא על הצוואר.
על היד יפה אבל לא בהגזמה
אנונימית
אני אישית נורא אוהבת אבל בחורף אני לא הולכת כי במקום זה אני שמה חולצות עם צווארונים/צעיפים. אבל כשיתחמם יותר אחזור לשים:)
אני די אוהבת
התחלתי לשים השבוע וחברות שלי עושות לי פרצופים של "למה את שמה קולר?"
מה אכפת לי מה הן חושבות^-^
חרוש מהתחת
אני לא ממש אוהבת צ'וקרים כי אני חושבת שזה לא יפה עלי, אבל נראלי זה למי שמתאים
אני מאוד אוהבת צ'וקרים. אני אהבתי צ'וקרים עוד לפני שהם נהיו טרנד בשנתיים האחרונות. עכשיו אני בת 19 ואני אוהבת לענוד צ'וקרים מגיל 16. פעם באייבי הייתי מחפשת בנרות צ'וקרים ועכשיו כל פרחה שנייה שמה צ'וקר וזה מעצבן אותי כי זה בכלל לא מתאים לסגנון לבוש שלהן. טעות סטיילינג נוראית אבל שיהיה... ( בעיקר מתאים לסגנונות כבדים יותר, אימו, גות', פאנק וכו)
אני עדיין אוהבת לשים צ'וקרים. זה הטרנד שאני הכי אוהבת משנות ה - 90 כמו שאני נועלת ד"ר מרטינס או לובשת plaid shirt. גראנג' זה סגנון אופנה שאני בכללי מאוד מאוד אוהבת.

מה שכן שמרוב שזה נהיה טרנד מנסים להפליץ כל מיני צ'וקרים "מיוחדים" וזה מזעזע. הכי עדיף את הקלאסי שזה הקטיפה וזהו. לא צריך להדביק כ מיני יהלומים וצ'ארמים מגוחכים.


וצ'וקרים היו קיימים עוד הרבה לפני. זה בעיקר מאפיין גם את סגנון הגות'.
וכל אלה שעם הערות של "כלב" וכ'ו, תפרשו ממורמרים. זה כבר נהיה פאתטי.
אנונימית
לפי דעתי זה לא יפה באופן כללי
לא משנה למי, פשוט לא מתחבר לזה
לא מת על זה, נראה כואב
^ תאמין לי זה לא (:
אנונימית
אני ממש לא אוהבת סורי... לא בכוונה לפגוע באף אחד... זה נראה כאילו שמים קולר של כלב:
אחד מפריטי הלבוש האהובים עלי