3 תשובות
לחכות שזה יעבור ופעם הבאה לעשות מתיחות לפני האימון ואחרי האימון.
מאסז' אין עוד משהו לעשות חח
ו4 שעות? יפה, זה הרבה זמן חח ועוד לילדה בכלל.
פעם הבאה תעשי מתיחות אחרי אימון.
ו4 שעות? יפה, זה הרבה זמן חח ועוד לילדה בכלל.
פעם הבאה תעשי מתיחות אחרי אימון.
אל תלכי שוב לחדר כושר...! אני לא יודעת למה, אבל אף אחד לא מבין... יש המון תרגילים שמזיקים לבריאות הגב, גורמים לעקמת ועוד. אם את רוצה זאת תמשיכי. אם לא אז לא. את יכולה לעשות סוגי ספורט שונים... יש עוד דרכים...
אנונימי
באותו הנושא: