2 תשובות
את לא אוכלת דברים שהגוף צורך
אז זה פסולת בשבילו
תאכלי דברים שטובים לעיכול כמו פירות וירקות פירות יבשים ודגנים וכו'
אז זה פסולת בשבילו
תאכלי דברים שטובים לעיכול כמו פירות וירקות פירות יבשים ודגנים וכו'
אנונימי
זה מעולה, מטבוליזם (חילוף חומרים) מהיר הוא מעולה..
אצלי זה ההפך o.o זה יכול להיות פעם ביומיים וזה אומר שהפסולת נשארת בגוף הרבה זמן..
אצלי זה ההפך o.o זה יכול להיות פעם ביומיים וזה אומר שהפסולת נשארת בגוף הרבה זמן..
באותו הנושא: