2 תשובות
אני אישית עבדתי בי"ב רק מיוני, בגלל שלפני זה היה לי לחץ די גדול עם הלימודים.
אבל תתחילי את השנה, אם תראי שהולך לך טוב ואת לא נמצאת ביותר מדיי לחץ אז תנסי גם לעבוד תוך כדי, בהצלחה!
קשה.. אבל אפשרי נראה לי