תשובה אחת
מכניסים את הפסטה למים רותחים עם כפית מלח ומעט שמן, כמה טיפות..
מבשלים ללא מכסה רבע שעה ומסננים-לאחר מכן שוטפים תחת ברז מים קרים, שלא ידבקו
קוצצים בצל מטגנים במעט שמן וכשהוא זהוב, מוסיפים שן שום כתושה אם יש, ומיד מיד את הרסק,3-4 כפות, לא יותר.
אפשר לתבל בפפריקה, פלפל שחור ומלח-אפשר מרק עוף פרווה במקום מלח, לכל זה מוסיפים מים שתי כוסות בערך, ומביאים לרתיחה.. כשרותח מכבים את האש ומוסיפים את הפסטה.
בהצלחה.