3 תשובות
לא, זאת תופעה טבעית שנגרמת מהמים החמים.
זה מהאדים ומהטמפרטורה של המים החמים, הגיע לך פחות חמצן כי שאפת יותר אדים.. זה קורה הרבה, צריך להיזהר כי זה יכול להיות מסוכן! ולא צריך ללכת לרופאה, זו לא בעיה רפואית שלך
אסור להתקלח עם מים חמים במיוחד בקיץ זה יכול לגרום ליובש בלב משהו כזה וחברה שלי התעלפה מזה והוא אמר שיש לה את זה כנראה בגלל שהיא מתקלחת עם מים רותחים, תלכי בכל מקרה אצלה זה היה אבל מאוד גורמים (זה מה שהיא אמרה שבגלל זה )
באותו הנושא: