3 תשובות
מה פתאום! את אפילו צריכה לאכול עוד משהו, זה לא מספיק! ארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, אני ממליצה לך לאכול עוד משהו. אפילו פריכית עם איזה קוטג'
לא,
תאכל משהו נוסף.
לא וזה לא מספיק בשביל ארוחת בוקר צריך לאכול הרבה כי אם לא תאכל הרבה אז הגוף ירגיש שהיום הוא לא הולך לקבל אוכל ואז הוא ישמין