6 תשובות
הם לא יקבלו אותו אז אין סיבה
אני מחלק פרחים חופשי בכללי מי שלא נותן פרחים סתם קמצן זה לא עולה להם כסף
אם זה התייעצות אז לא.
לא, אני אחלק למישהו שכן יוכל לקבל פרח ולא לבזבז אותו על אנונימי.
אם התשובה עזרה לי אני מקסימום יעשה פלוס.
אם זאת שאלה כן, אם זאת התייעצות לא