היה לי מישהו שהיינו בקטע מלא מלא זמן, וזה היה ממש חזק. אבל אז הוא אמר לי שהוא לא יכול לדבר בימים הקרובים והאמנתי לו אבל אז ראיתי שהוא התחיל לדבר עם החברה הכי טובה שלי ומסתבר שהיה לו משהו אליה כל הזמן הזה. ועוד אז הוא אמר שאני עזבתי אותו... מה לעשות? מה אתם חושבים על זה?