7 תשובות
אל תגלחי בידיים! לא מומלץ
אל כבר אז שעווה
אבל אל תתביישי שיער זה טבעי
אל כבר אז שעווה
אבל אל תתביישי שיער זה טבעי
תשאלי אותה למה
תדברו כאילו בהיגיון שתסביר לך
ואז תעשי אם זה לא נראלך הגיוני...
בהצלחה
תדברו כאילו בהיגיון שתסביר לך
ואז תעשי אם זה לא נראלך הגיוני...
בהצלחה
לא כדאי לגלח בידיים.
עדיף לעשות שעווה עם רצועות שעווה של ויט.
עדיף לעשות שעווה עם רצועות שעווה של ויט.
ולא צריך להתחיל בזה יש הרבה בנות ככה זה בסדר
לא צריך להיתבייש*
אם זה מוגזם אז תורידי כאילו יפה שהיא אמא שלך והכל אבל היא צריכ להבין גם תצד הזה אבל באמת עדיף עם שעווה
אם זה בולט, תקני רצועות שעווה בסופר פארם ותעשי. אני לא רוצה לדרדר חלילה, אבל אם זה היה ממש מפריע לי ומונע ממני ללכת עם קצר... הייתי עושה גם בלי אישור של אמא.
באותו הנושא: