5 תשובות
כי בעתיד יהיה טוב יותר, לפחות ככה אני מאמינה
כי יש אור בקצה המנהרה, רק מחכים לו. הוא יגיע..
כדי לא לפגוע באנשים שאכפת להם ממך/בשביל תקווה/בשביל עתיד טוב יותר/בשביל מטרות וכו'. תלוי בך.
כדי לא לגרום לאנשים אחרים לסבול בגללי.
אם אני אתאבד חברים שלי עם נטיות אובדניות יתאבדו גם הם וככה אני אתחיל מעגל של סבל של ככ הרבה אנשים.
וגם להצליח להתאבד זה סופר קשה.
אל תנסי.
מניסיון.-.
אם אני אתאבד חברים שלי עם נטיות אובדניות יתאבדו גם הם וככה אני אתחיל מעגל של סבל של ככ הרבה אנשים.
וגם להצליח להתאבד זה סופר קשה.
אל תנסי.
מניסיון.-.
א' כי אני לא מסוגלת לעשות לעצמי משהו, וב' יש בי עדיין תקווה שיהיה יותר טוב ,וגם אני מסוקרנת ממה שהיה יכול להיות לי לולא הייתי מתאבדת
באותו הנושא: