התחברות
הרשמה
אני ממש עייפה, ישנתי 4 שעות, איך לקבל מוטיבציה ולהצליח לרוץ 1.5 קילומטר ולקבל ציון טוב בזה?
16 באפריל 2018, 09:36
מוטיבציה
עייפות
שינה
ריצה
2 תשובות
אל את יכולה להתעלף
אנונימית
תעשי חימום שאת עייפה זה יעיר אותך
א
אניבלבד
באותו הנושא:
ישנתי בשעה 2 בלילה וקמתי עכשיו =-O. כמה שעות ישנתי?
ישנתי רק 4 שעות ואני עייפה בטירוף. אבל..
זה נורמלי שאני ישנתי יומיים ברציפות איזה 4-3 שעות ולא הרגשתי עייפות?
ישנתי 10 שעות ואני עדיין עייפה, איך זה יכול להיות?
ישנתי ב11 בלילה וקמתי ב12 כמה שעות ישנתי?
אני עייפה ברמה קשה וצריכה להתקלח, מוטיבציה?
אם אני אשן 3 שעות אני אקום יותר עייפה או שכדאי לא לישון בכלל? (ישנתי גם צהריים היום בערך 3 שעות)
איך לקבל מוטיבציה ללמוד למבחן?
הגיוני שלא ישנתי *כל הלילה* לא ל10 דקות אפילו ואני לא מרגישה עייפה?
אני בקושי ישנתי ואני עייפה מתה איך להיות יותר עירנית?
למישהו יש עצות איך לקבל מוטיבציה לאכול בריא ולהתאמן