15 תשובות
וואי כל כך אני...
אנונימית
ברוכה הבאה לעולם :)
התחושה הזאת קורת הרבה... לאנשים שלא אדישים למה שקורה סביבם. לאנשים הכי גדולים.
ולפעמים התחושה הזאת היא נוראית. ולפעמים היא מביאה דיכאון. ולפעמים זה מרגיש מדהים. כמה העולם הזה מטורף ואנחנו לא מסוגלים להבין אותו.
אני מאחל לך שהמחשבות האלה ימשיכו, ותחקרי יותר ויותר, ותקחי את זה רק למקומות חיוביים :)
בהצלחה!
אפשר לשנות שגרה, לשבור אותה ולעשות דברים שלא עשית, להתנדב
אני באמת מרגישה שזה מכניס אותי לדיכאון, בנוסף התמודדתי ועדיין מתמודדת עם אובדן במשפחה, ואני לא מפחדת למות אבל המוות של האדם הזה גרם לי לחשוב על זה שאני לא רוצה למות כאדם שלא עשה כלום בחיים שלו. האדם הזה היה מדהים, כמובן, אהבתי אותו, אבל הוא לא היה מיוחד במובן של חיים מיוחדים. הוא היה אדם רגיל לגמרי, וזה פשוט עורר בי מחשבות על זה שאנ ילא רוצה למות כמוהו, כאדם קטן וחסר משמעות. זה נשמע נורא, אבל זה ככה. אני לא רוצה למות ושיזכרו אותי שנה שנתיים ואחר כך ישכחו ממני. אני רוצה להשאיר חותם בעולם הזה, להיות משהו, אבל אני פשוט לא מסוגלת. אני מקרינה המון ביטחון עצמי כלפי חוץ, אבל אני בעצם רק מנסה לכסות על חוסר הביטחון העצמי שלי. אני מצטערת שאני חופרת לך, אבל עד שמצאתי מישהי שמבינה אותי אני חייבת לפרוק את זה החוצה. אני גם בכללי אדם שלא כל כך אוהבת תשומת לב, ואיכשהו שאני תמיד מוצאת את עצמי במרכז תשומת הלב, ואני פשוט שונאת את זה. אני יודעת שיש אנשים שמשוועים לתשומת לב, אבל אני פשוט לא סובלת את זה שתמיד מצפים ממני להיות מצחיקה ומשעשעת ומסמר הערב ובולטת בכל מקום ולא יודעת מה. גם כשאני מנסה להיות שקטה יותר, אבל לא מצליחה. אני מרגישה כאילו אני דפוקה מכל הכיוונים. מצטערת שחפרתי, את לא חייבת לענות אם את לא רוצה.
את תשאירי חותם בעולם הזה. את בדיוק מהאשים האלה שמגיעים רחוק.

אבל זה לא יהיה קל.
בכלל לא קל.
אבל לחיים שלך יש משמעות.
מה המשמעות? אין לי שמץ של מושג. תגלי בעצמך :)
זה בסדר, אובדן במשפחה זה לא פשוט אבל בסופו של דבר זה יעבור לך, אם את לא רוצה שישכחו אותך בעוד כמה שנים, נסי לעשות משהו משמעותי, אפשר להתנדב, יש המון עמותות שאת יכולה לתרום ולהתנדב בהן, לחולי סרטן, כלבים וחתולים ועוד, את יכולה לנסות לבנות ביטחון עצמי, את מופנמת? יש לך חרדה או ביישנות? את לא חייבת להיות מה שרוצים תהיי, תהיי את עצמך
כמו שאמרתי, אני לא כל כך אוהבת להיות בחברת אנשים, ובמיוחד כאלה שאני לא מכירה, ולכן לא ממש קוסם לי הרעיון של התנדבות בעמותות. הייתי רוצה לעזור לאנשים שצריכים עזרה, אבל אני לא מכירה שום דרך לעזור לאנשים מבלי לצאת מהבית. אני מרגישה כאילו החדר שלי הוא אזור הנוחות שלי, ואני שונאת להפר את השלווה של הדממה. אני פשוט אוהבת את השקט ושונאת אותו באותו הזמן. ובנוגע לחיות מחמד- ניסיתי, לא עבד. אני פשוט לא אוהבת חיות. אני פשוט רוצה להיות אדם מיוחד מבלי להתאמץ, וזה בלתי אפשרי, ואני לא מסוגלת לקום ולעשות את השינוי בחיים שלי.
תכלס גם אני, אבל אולי אפשר לעשות משהו גם מפה או לפחות להסתכן? את לא חייבת להיות בחברת אנשים כל הזמן, למה את לא אוהבת? זה יכול להיות אפשרי, לכן צריך לצאת מהבית או שתעזרי לאנשים מפה. דווקא להתנדב בעמותות זה דבר טוב להשאיר חותם, את לא חייבת להיות בחברת אנשים כל הזמן, לפחות כמה זמן שאת יכולה להיות ואז תחזרי למקום שאת אוהבת להיות. בתור מופנמת אין לנו ממש ברירה אלא לצאת החוצה ממקום הנוח, כן זה מבאס להיות עם אנשים ובחברתם, זה די הורס לנו את השלווה אבל לפעמים צריך לנסות קצת להיות בחברת אנשים, את לא חייבת להיות בחברה כל הזמן אם קשה לך, אבל תנסי להיות כמה שאת יכולה, לא יותר מזה. את יכולה גם לעזור מפה אם קשה לך
אני אנסה משהו. אני גם ככה עולה לכיתה י ולכן אצטרך להתנדב גם ככה. זה די מכניס אותי לחרדה. תודה שהקשבת וענית
אני מבינה שזה מכניס אותך לחרדה, כל פעם להיות בחברת אנשים, זה גם קשה לי, אבל ננסה איכשהו להתגבר על המבוכה הזו, לא תמיד חייבים להיות כל הזמן בחברת אנשים, גם אותי זה מתיש ואני מתה להיות לבדי בשביל לחשוב קצת, אני אוהבת שקט אבל לא יותר מדי כי זה די משגע אותי., על לא דבר ובהצלחה לך
את ממש ריגשת אותי כי ככה אני מרגיש דומה אני מרגיש שנתלשתי מהעולם האמיתי שלי שזה לא העולם שלי אני מחפש להגשים את הרגשות שלי אני מרגיש חי מבחוץ כלפי חוץ אבל שמשהו מת רדום מבפנים ואני רוצה לחזור להתעורר לתחיה אני רוצה להרגיש ולהיות סרט שהעולם יזכור אותו אני מרגיש שיש לי אור לתת לעולם ואני מחפש למצוא אותו היום אני בוכה ומקנא בחיילים איך הם הקריבו את עצמם בשביל אחרים בשבילי הם אחד מהסרטים הכי מרגשים שקיימים לתת את עצמך זה אצילי מידיי מלדבר אני גם מחפש מה יגרום לי להרגיש שסוף כל סוף זה אני איפה המקום שלי בכל העולם הזה אני לא מוצא ובנתיים אני מדמיין דמיונות של אהבה שומע שירים ונכנס לרגשות ופנטזיות ריגשיות בנתיים עדיין לא מצאתי את עצמי אני חיי מריגוש לריגוש עוד לא מצאתי תרגש האמיתי שלי את עצמי
ואני מבין אותך זה כואב וכן הבכי פשוט יוצא מותר לך לבכות כי הבכי זה אחד מהרגעים הכי אמיתים שיש לך בחיים
וואי גם אני בזמן האחרון מרגישה ככה
תנסי למצוא איזה חוג אומנותי או ספורטיבי שאת אוהבת וזה אולי קצת יעזור כי תהייה לך ממש מטרה וזה יעשה את השבוע שלך יותר מעניין, מניסיון
אני שונאת ספורט אבל מציירת המון, פשוט בבית. אני לא ממש אוהבת אנשים אז אני לא נרשמת לחוגים וכאלה