4 תשובות
לא
וזה לא יכין אותך תאמיני לי, זה יבוא לבד.
אבל אם כבר אז כבר- תפוח הרבה יותר טוב להתאמן עליו (;
וזה לא יכין אותך תאמיני לי, זה יבוא לבד.
אבל אם כבר אז כבר- תפוח הרבה יותר טוב להתאמן עליו (;
אנונימית
לא התאמתי
איך אפשר בכלל להתאמן
פשוט לומדים כזה עם הזמן
ותאמת להגיד לך הנשיקות הראשונות זה לא כמו בסרטים ובתכניות שלי לפחות הייתה חרא נשיקה על הדברים הרעים שיכלו לקרות קרו אז שלא תצפי לקומדיה רומנטית
אבל לרוב הנשיקה הראשונה היא טובה אז אל תלחצי ממני
איך אפשר בכלל להתאמן
פשוט לומדים כזה עם הזמן
ותאמת להגיד לך הנשיקות הראשונות זה לא כמו בסרטים ובתכניות שלי לפחות הייתה חרא נשיקה על הדברים הרעים שיכלו לקרות קרו אז שלא תצפי לקומדיה רומנטית
אבל לרוב הנשיקה הראשונה היא טובה אז אל תלחצי ממני
חחח צחקתי בקול^
אני לא מתאמנת על הכרית. וזה באמת יגיע לך לבד באותו הרגע אל תדאגי
אני לא מתאמנת על הכרית. וזה באמת יגיע לך לבד באותו הרגע אל תדאגי
אני מתאמנת על הדובי
(חושבת רגע איך זה נשמע..)
וואדפאק
(חושבת רגע איך זה נשמע..)
וואדפאק
אנונימית
באותו הנושא: