3 תשובות
כן סבבה זה בריא רצח
אנונימית
ברור זאת ארוחה מזינה
בלי פחמימה את תישברי והחילוף חומרים שלך יהיה איטי יותר כי את תיהיי רעבה , פחמימה זה מה ששומר עלינו לא רעבים. וטונה וקוטג איך אפשר עושה לי לא טוב רק לחשוב על זה
באותו הנושא: