15 תשובות
כן
כן.
כן
כן
כן
כן, אני.
כן והרבה פעמים אני זה שגרם לזה לקרות
שואל השאלה:
וואו, חשבתי שזה די נדיר..
זה היה עם כדורים או בלי?
וואו, חשבתי שזה די נדיר..
זה היה עם כדורים או בלי?
אנונימית
שואל השאלה:
איך גורמים לזה לקרות? לחברה שלי יש דיכאון קליני ואני לא יודעת איך אפשר לעזור
איך גורמים לזה לקרות? לחברה שלי יש דיכאון קליני ואני לא יודעת איך אפשר לעזור
אנונימית
פשוט נמצאים שם ותומכים
מנסים לעזור כמה שאפשר, לפעמים צריך לתת זמן , להקשיב ולהבין , לתמוך
את יכולה לנסות לעזור, לתמוך, להקשיב, להיות שם בשבילה, להסיח את דעתה ולשמח אותה.
אל תרגישי אשמה אם את לא מצליחה, זה כבר משהו לאיש מקצוע.
אל תרגישי אשמה אם את לא מצליחה, זה כבר משהו לאיש מקצוע.
היי לך 3:
יש הבדל בין דיכאון לדיכאון קליני
דיכאון קליני הוא עמוק יותר , אני חושבת שכדאי לה ללכת לאיש מקצוע (פסיכולוג לדוגמה) , ואם אין אפשרות לפנות לאיש מקצוע היא יכולה לשוחח עם עמותת ער"ן , בשיחה היא בעצם תפרוק ונציג מהצד השני יקשיב וייעץ לה , השיחה הזו יכולה לשפר לה קצת את מצב הרוח (:
בהצלחה 3>
יש הבדל בין דיכאון לדיכאון קליני
דיכאון קליני הוא עמוק יותר , אני חושבת שכדאי לה ללכת לאיש מקצוע (פסיכולוג לדוגמה) , ואם אין אפשרות לפנות לאיש מקצוע היא יכולה לשוחח עם עמותת ער"ן , בשיחה היא בעצם תפרוק ונציג מהצד השני יקשיב וייעץ לה , השיחה הזו יכולה לשפר לה קצת את מצב הרוח (:
בהצלחה 3>
באותו הנושא: