התחברות הרשמה

זה הגיוני שאני נכנסת לדכאון כל פעם ש

קורה משהו קטן עם הקראש? כאילו.. משהו לא טוב.. כל פעם שקורה איתו משהו וזה לא לטובתי אני נסגרת בחדר כל היום בוכה המון וישנה ולא אוכלת ואם אכלתי לפני אני מנסה להקיא ושמה מצב טיסה כי לא באלי לדבר עם אף אחד.. וזה קורה לי די הרבה...
לפעמים אני גם לא רוצה לבוא לבית ספר ביום שאחרי ואם אני באה אני נראת כאילו אני שתיתי בקבוק שלם של פינלנדיה או משהו..
11 ביוני 2018, 16:53
דיכאוןבכיעצבהתבגרותמצב רוח    
3 תשובות
גם לי זה היה ככה...הכל טוב
C
Cherry._.bomb
גם אני ככה
א
אנרגיה
וואו אני לגמרי מבינה אותך...זה קשה.
I
I love to help
באותו הנושא:
הגיוני שאני נכנסת לדכאון בגלל כתיבה?
זה הגיוני שאני בדיכאון בגלל ש
אני חושבת שאני נכנסת לדיכאון, תקראו
הגיוני שאני מכורה לדיכאון?
הגיוני שאני אוהב דיכאון?
תנו שמות של שירים שמחים לפני שאני נכנסת לדיכאון
זה הגיוני להיות בדכאון בגלל אמא שלי?
זה הגיוני שאני מיתגעגעת להפרעת האכילה ולדיכאון שלי?
איך אנשים נכנסים לדיכאון? ומה זה דיכאון?
אני מרגישה שאני נכנסת לדיכאון
הגיוני שהכלב שלי כאילו נכנס לדיכאון מאתמול?