8 תשובות
צודקת.
תכלס
עכשיו כולם כאן מנסים להגיע לעמוד הראשי לשאלות החמות
כל האתר מפוצץ ב"דברים שרק זיבי יבינו" וכאלה
כל האתר מפוצץ ב"דברים שרק זיבי יבינו" וכאלה
שואל השאלה:
כן!! עושים גם ספאמים מוגזמים ונואשים לרוב כדי להגיע לשם
כן!! עושים גם ספאמים מוגזמים ונואשים לרוב כדי להגיע לשם
אנונימית
כן והקטע שכל התמימים פה באתר מאמינים לזה
כמו ההוא ששאל אם להיפרד מחברה שלו כי היא לא אוהבת פיצה זה ספאם בדוק אני לא מבין מה אנשים עונים על זה ועוד הוא בעמוד הראשי
כמו ההוא ששאל אם להיפרד מחברה שלו כי היא לא אוהבת פיצה זה ספאם בדוק אני לא מבין מה אנשים עונים על זה ועוד הוא בעמוד הראשי
שואל השאלה:
כן והכי עצוב שאנשים שואלים שאלות רציניות לא עונים להם וזה לא כי השאלה קשה מדי זה כי הם עסוקים בספאם לענות על ספאם להגיע לעמוד הראשי לשאול את אותן שאלות אלף פעם כמו אם אתם מוכרים באתר
כן והכי עצוב שאנשים שואלים שאלות רציניות לא עונים להם וזה לא כי השאלה קשה מדי זה כי הם עסוקים בספאם לענות על ספאם להגיע לעמוד הראשי לשאול את אותן שאלות אלף פעם כמו אם אתם מוכרים באתר
אנונימית
כן ושיתנו להם כמה שיותר פלוסים כדי שכולם יראו איזה מוצלחים הם
וואי נכון
באותו הנושא: