4 תשובות
למה
אז תבכי עד שתפסיקי תנשמי עמוק תשתי מים ותלכי לישון
שואל השאלה:
בגלל הדיכאון שלי
אנונימית
תנסי להעביר את כל המחשבות תראי טלוויזיה ותשכחי מהדיכאון וכל זה תמצאי משהו אחר שיעסיק אותך,ספר או משהו