התחברות
הרשמה
זו שגיאה תחבירית להגיד/לכתוב "תבוא" במקום "בוא" , או "תנסה" במקום "נסה" או "תביא" במקום "הבא"? וכולי..
21 ביולי 2018, 19:41
שגיאות
לשון עברית
כתיבה
משפט
2 תשובות
כן זה לא תקני
H
Headless
אלה שני זמנים שונים... תבוא זה עתיד ובוא זה ציווי. לכן יש להתאים את הזמן הנכון לקונטקסט
ק
קיפוד ים מעופף
באותו הנושא:
שאלה לדוברי רוסית: איך רושמים נכון תחבירית ברוסית "חלומות פז אהובה"?
מה הבעיה באתר סדרות טי וי שלאחר 30 שניות שאני ממתינה כתוב לי: שגיאה?
ציתי להוריד משהו מגוגל פליי כתוב לי שגיאה ושיש בעיה עם השרתמהצריךלעשותמזהאומר?
זה נכון לכתוב? או יש בזה שגיאות כתיב..
אני מתחילה לכתוב שיר, יש לבינתיים שגיאות?
בנות העיקר מעירות לי על שגיאות כתיב.. אבל שאני שואל אותם משהו הם עונים לי " לע" ולכתוב ככה זה לא שגיאות כתיב?
איזה תירוץ אפשר להגיד לחברה שלא תבוא לישון אצלי?
אני רוצה ללמד את אבא שלי לכתוב בעברית בלי שגיאות (עולה חדש) טיפים?
כל הזמן יורדים עלי בגלל שגיאות תחביריות ושאני דיסלקטית ומתקשה להתבטא נמאס לי לחיות?
תנו מילה שאי אפשר להגיד עם שגיאות
עזרה-נתחו תחבירית את המשפט הבא: "נבהל הסנאי משאגת האריה ונמלט על נפשו"