4 תשובות
יותר טעים
יוצא לי לאכול בדרך כלל דגים חיים אבל כברווז אני מעדיף יותר רכיכות
יותר טעים ממש נמס בפה כמו שאבא שלי אומר אבל לא יודעת אני לא מבחינה בהבדל כי בחיים לא התעמקתי בזה
יותר טעים ויותר בריא
זה יידוע
זה יידוע
באותו הנושא: