8 תשובות
אסור לקחת כדורי הרזה כי זה לא טוב. הכי טוב שתעשי הליכות או פשוט תרשמי למכון כושר או תעשי פשוט פעילות גופנית +אוכל בריא.(:
תנסי לרדת טבעי, תזונה נכונה וספורט מאוזן.
כדורים זה לא טבעי וזה בהחלט עלול להזיק לגוף.
אם אין ברירה וזו האפשרות האחרונה שלך, כדאי להיוועץ ברופא שמבין קצת מעבר למייעצים וירטואליים שלא בדקו אותך :)
כדורי הרזיה מיועדים לבוגרים ולא לילדים. במיוחדד לבוגרים שאין להם אופי וכח נפשי לרסן את גרגרנותם. אלו חלשי אופי שחינוכם התזונתי רע או כאלו שיש להם בעיות נפשיות ומטביעים את תיסכוליהם וכעסיהם באוכל. יש גם כאלו הסובלים מחוסר תשומת לב ומפתחים גודל ונפח כדי שישימו לב אליהם. כי מפיל אי אפשר להתעלם. אצלינו במרפאה יש תוכנית שיקום תזונתי לילדים. 052253201598
בשום פנים ואופן לא! לא לך ולא למבוגרים ולא לאף אחד.
צריך לאכול נכון לשתות הרבה מים ולעשות ספורט ובמידה!

מצב' ספר ופוסטר שאנחנו משווקים שיכולים לסייע לך להבין מה חשוב בתזונה שלך.
תזכרי תמיד שהבריאות שלך תלויה במה שאת מכניסה לפה!

בברכה,
אביבה
אל תקחי כדורים את רק צריכה לעשות ספורט את צומחת לגובה
אנונימי
כן מה שמי שמעלי אמר...
וגם כל בוקר תשתי 2 כוסות מים...
ונוסף לכך תרבי במים ותוכלי רק כל 3 שעות
ידידיה מנחם זמרי...
לפי מה שאני יודעת הכדורים האלה מדכאים תיאבון ואם את אוכלת גם כשאת לא רעבה סתם להנאה הכדורים לא ישנו כלום.. מה שלא יהיה עדיף לא לקחת כדורים
קר'קר
כדורים ממש אבל ממש לא לגיל שלך! תלכי לדיאטנית מוסמכת
סיגלית
באותו הנושא: