5 תשובות
כן כל הכבוד
זה הגיוני זה אומר שיש לך כוח רצון ואת חכמה שיודעת לצאת מדברים לבד
כן זה הגיוני, כל אחד ודרך שלו לצאת מדיכאון . יש כאלה שנעזרים במשפחה וחברות ויש כאלה שעוזרים לעצמם לצאת מזה לבדם, כל דרך שהיא על מנת לעבור דיכאון ולהתגבר עליו, משפחה או חברים או לעזור לעצמך או משהו אחר, היא טובה
סביר להניח שזה לא באמת דיכאון אלא מלנכוליה, דיכאון הוא משהו הרבה יותר מעמיק וכואב ואי אפשר לצאת ממנו לבד. אשריך שיצאת ממלנכוליה בכוחות עצמך, עלה והצלח.
שואל השאלה:
כן זה מה שאני שואלת כי זה לא היה מאובחן אבל זה היה שנה אם לא יותר שהייתי במצב מזעזע ואני מנסה להסתכל ולהבין איפה עשיתי את השינוי הזה ואיך זה קרה ואני לא מוצאת את הנקודה שזה בידיוק קרה
אנונימית