2 תשובות
גם אצלי זה ככה. כל הבית ספר שלי מכיר אותי כ"זאתי שכל היום במראה של בית ספר"
הלוואי שיכולתי לא להתייחס למראה שלי טו מאץ אבל זה יכול ממש לדכא אותי אם אני נראת רע
הלוואי שיכולתי לא להתייחס למראה שלי טו מאץ אבל זה יכול ממש לדכא אותי אם אני נראת רע
אנונימית
שאיפה לפרפקטציוניסטיות . אבל אין דבר כזה שלמות , יכול להיות שזה נובע מביטחון עצמי
באותו הנושא: