8 תשובות
זה ממש בסדר תירגעי
אל תוותרי על ארחות ערב בגלל זה
בערב תכיני צנימים מלחם מלא וסלט ירקות וגבינה לבנה 3% וזה לא כל כך נורא
זה לא כזה נורא אל תגזימי
היית כל כך רעבה....נו אז את צריכה לאכול את לא צריכה להרעיב את זה עצמך ולא לאכול בכמויות...
זה לא כל כך נורא תרגעי
נודר נדר
שואל השאלה:
נדר נדרים
אנונימית
תשלחי הודעה אני אעזור לך
לא תאכלי גם ארוחת ערב