4 תשובות
תהיי פתוחה וחייכנית, תתחילי שיחות אבל לא בקטע מעיק אלא בקטע חברותי
שואל השאלה:
איך עושים אז בקטע חברותי? ואני בן..
איך עושים אז בקטע חברותי? ואני בן..
אנונימי
תהררי את תחומי העניין שלהם ותתענייני בהם גם
או שפשוט תהיי עצמך ותחייכי עם בטחון עצמי ותציגי את עצמך בנחמדות
או שפשוט תהיי עצמך ותחייכי עם בטחון עצמי ותציגי את עצמך בנחמדות
בהצלחה
באותו הנושא: