4 תשובות
תהיי פתוחה וחייכנית, תתחילי שיחות אבל לא בקטע מעיק אלא בקטע חברותי
שואל השאלה:
איך עושים אז בקטע חברותי? ואני בן..
אנונימי
תהררי את תחומי העניין שלהם ותתענייני בהם גם
או שפשוט תהיי עצמך ותחייכי עם בטחון עצמי ותציגי את עצמך בנחמדות