7 תשובות
כי הם נערים
בני 15
שחושבים שהם יודעים הכל בחיים
זה ירד להם כשהם יתבגרו
יש גם אנשים כאלה, פשוט תתרחקי.
הם עדיין תינוקיים בגיל הזה
אנונימי
אני ככה כי יש לי אחות בת 13 וזה קצת מפחיד אותי חח
שואל השאלה:
חחח מה הקשר אני לא אחותך
ואחים בדרך כלל לא מסתדרים אז זה שונה..
אנונימית
הוא מתכוון שזה מפחיד אותו כי הוא לא היה רוצה שאחותו תהיה עם בני 15 אם הבנתי נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה
אנונימית