3 תשובות
תמשכי להתעקש לא קל ככה חבר שלי הצליח אבל דרך אחרת לא יודע מה יש.
לדעתי הכי טוב שתדברי עם המפקד שלך על זה.. תגידי לו שאת לא מסוגלת לישון מחוץ לבית שלך, תגידי לו שחשבת שתתגברי על הבעיה הזאת אבל ככל שעובר הזמן את מבינה שאת לא מצליחה להתגבר על זה.. את יכולה אפילו לכתוב לו את כל זה בווטסאפ ואפילו קצת להגזים ולכתוב שאת בוכה בלילות ומרגישה שאת מתחילה להיכנס לדיכאון וכל מיני מילים שישבו לו על המצפון.. (אבל לא יותר מידי בהגזמה שלא יחשוב שאת עוקצת ומשקרת) אם המפקד שלך יהיה בעדך זה כבר טוב ודי יכול לעזור לך עם העניין הזה..
אנונימית
אפשר לשאול למה לא טוב לך בבסיס סגור?
אני בבעיות בבית ואני מצד שני גם מאוד מפונקת ואני רוצה לשרת בבסיס סגור כי אני חייבת מרחק מההורים ומהבית אבל אני ממש מפונקת זה כזה נוראי?
אני בבעיות בבית ואני מצד שני גם מאוד מפונקת ואני רוצה לשרת בבסיס סגור כי אני חייבת מרחק מההורים ומהבית אבל אני ממש מפונקת זה כזה נוראי?
אנונימית
באותו הנושא: