9 תשובות
כן.
כן, אבל לא יותר מדי
בגבול הטעם הטוב;)
כן אבל לא יותר מדי ביטחון עצמי, כי זה יכול להגיע לרמה של שחצנות וכאלה שזה התנהגות טיפה מגעילה ומורידה.
אז אני מבין שמקומי לא טוב ):
אנונימי
כן אבל לא יותר מדי, זה כבר מוריד
כן
לא מוריד ולא מעלה את האמת
כי גם אני חסרת ביטחון עצמי..
לי לא
מעדיפה שפשוט יהיה עצמו
לי אישית כן