התחברות הרשמה

כתבתי לו שאני הכנתי פנקייקים לחברות והוא ענה מתי תכיני לי גם מה לענות לו על זה? אבל משהו מצחיק וקוטל חחח דחוף

19 בספטמבר 2018, 14:40
WhatsAppהומורכתיבה    
4 תשובות
מכרתי את האמבולנס, לא אוספת יותר פצועים
א
אין לי אמבולנס
מחר בעוד יומיים
ס
סוג
ב29 לפברואר 2019
ח
חוסר תועלת
עכשיו
T
The Smartest Chef
באותו הנושא:
הכנתי פנקייקים והם יצאו ממש שרופים ושחורים אבל מפנים הם עוד בצק. למה זה ככה?
הכנתי פנקייקים, הם התקררו, אם אני אחמם אותם במיקרו זה יצא בסדר או מגעיל?
אני היום הכנתי פנקייקים וממש רציתי ואז אחותי אכלה הכל והשאירה לי אחד.
יאי אני אוכלת פנקייקים!
אז הכנתי עכשיו פנקייקים...
ניסיתי להכין פנקייקים.. זה נראה כמו פנקייק בכלל?
הכנתי עיסה לפנקייקים ויצא מיימי. זה יעבוד?
רעיונות לשדרג את הפנקייקים שהכנתי ?
בשיא הכנות, איך הקטע שכתבתי? גם אם זה לא טוב, תגידו. שאני אדע גם מה לשפר
10 פנקייקים עם נוטלה זה סבבה לארוחת בוקר?
איך אני עושה שיהיה לי כמות קטנה של פנקייקים?