6 תשובות
לא כדאי... זה לא יפה לנשים...
שואל השאלה:
אני אוהבת את זה ואני רוצה.
לדעתי זה מאוד יפה(:
אנונימית
מאזן קלורי חיובי ואימון שרירים + לישון טוב = עלייה במסת שריר
מאוד... ואני אישית חושב שזה ממש יפה
שואל השאלה:
זו לא השאלה אבל אם זה יפה או לא....
אנונימית
אווץ'.
אם יש לך משהו להגיד לי אתה יכול לשלוח לי פרטי ולהגיד מה הבעיה...
לעניין, התגובה הראשונה כתבה שזה ממש לא יפה אש רק הקאתי. לה שיש כאלה שחושבים שזה כן.
וגם עניתי לה על השאלה ואמרתי לה שכן