3 תשובות
גם אני ככה :(
אנונימית
שואל השאלה:
^^היי..תודה
אבל אני לא רוצה לצאת מאנונימי
^^היי..תודה
אבל אני לא רוצה לצאת מאנונימי
אנונימית
היי
אני גם מחלימה בדיוק
אם באלך אפשר לדבר בפרטי
אני לא ממש יודעת איך להסביר לך שזה לא סוף העולם
אני גם מחלימה בדיוק
אם באלך אפשר לדבר בפרטי
אני לא ממש יודעת איך להסביר לך שזה לא סוף העולם
באותו הנושא: