3 תשובות
אוקיי, זה נשמע די טוב. אבל עדיף לחזור על התרגיל גם אם אתה מחליף כל חודש.
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה פשוט כמו שאמרתי אני מחליף תרגיל כל חודש, יש לי תרגילי בסיס שאני עושה אותם קבוע יום כן יום לא מבלי להחליף אותם, ויש את התרגיל החודשי שאני עושה אותו למשך חודש כל יום או 3 ימים כן ויום לא
אנונימי
עדיף לעשות כמה סטים ביום.
באותו הנושא: