7 תשובות
הכל יהיה טוב תשמעי שירים תרגעי
תתקלחי במים חמים זה ממש מרגיע או שתשמעי שירים שאת אוהבת
אל תדאגי הכל יהיה טוב תתמקדי בדברים הטובים שלך הכל טוב
אם הוא שואל את זה אז הוא גם בעניין לא?
ואל תלחצי. ❤
ואל תלחצי. ❤
שואל השאלה:
זאת בת
זאת בת
אנונימית
שואל השאלה:
בעצם זה לא
בעצם זה לא
אנונימית
תחשבי בעין טובה אין לך משהו להספיד מקסימום לא תהיו ביחד וזה המצב הקיים או שהיו ביחד . ולראות הדברים הטובים ולהעריך אותם בריאות משפחה מצב חברתי. וכאשר אדם מאמין בבוראו וסומך עליו אין לו סיבה לפחד( אמונה בה') ולדבר אם אנשים (חברים חברות משפחה ) זה מקל את הלחץ במיוחד אם האדם קרוב אליך מקווה שעזרתי
באותו הנושא: