7 תשובות
הכל יהיה טוב תשמעי שירים תרגעי
תתקלחי במים חמים זה ממש מרגיע או שתשמעי שירים שאת אוהבת
אל תדאגי הכל יהיה טוב תתמקדי בדברים הטובים שלך הכל טוב
אם הוא שואל את זה אז הוא גם בעניין לא?
ואל תלחצי. ❤
xm1
שואל השאלה:
זאת בת
אנונימית
שואל השאלה:
בעצם זה לא
אנונימית
תחשבי בעין טובה אין לך משהו להספיד מקסימום לא תהיו ביחד וזה המצב הקיים או שהיו ביחד . ולראות הדברים הטובים ולהעריך אותם בריאות משפחה מצב חברתי. וכאשר אדם מאמין בבוראו וסומך עליו אין לו סיבה לפחד( אמונה בה') ולדבר אם אנשים (חברים חברות משפחה ) זה מקל את הלחץ במיוחד אם האדם קרוב אליך מקווה שעזרתי