15 תשובות
כיתה ח והיעדרות אחת
יב,40
ט
20 ומשהו
י, יותר מידי
ט
התחלתי ללמוד תכלס רק מאתמול
אנונימית
כיתה ט 32 העדרויות (הייתי חולה איזה 3 פעמים מתחילת השנה)
י"א, 12. הרוב מוצדקות (;
אנונימית
יב ויש לי 6 בערך שכולן באשמת הבית ספר כי הם לא יודעים לתכנן דברים מתי שאומרים להם...
(אל תשפטו ,קרה מקרה...)
כיתה י. מלא. רשמו לי במשוב רק 8, אלוהים יודע למה
יב
30
אנונימית
יא 3 העדרויות נדמה לי או 2
ז הייתי חסרה יום
אני כל יומיים לא מגיעה חיח
יא-29