7 תשובות
וואי כן כל כך נמאס שישר תופסים צד בלי להבין את המצב זה כבר נהיה טרנד של המפורסמים לצייץ פרו פלסטין
והקטע הכי מצחיק זה שהמשכילים הם בדרך כלל בעדנו והילדים הקטנים של הוליווד שלא סיימו בית ספר הם בעד פלסטין
וואי כן מה נהיה
כנראה שהם מפחדים לצאת נגד כולם ולהביע את עמדתם האישית, אז הם ממשיכים עם ה"טמטום" הזה
צודק, זה הכי קל כשאתה רחוק, שיבואו ויחיו לאיזה תקופה כאן ואז נראה אותם מדברים, מצד שני יש הרבה מפורסמים מחו"ל שכשהם באים לפה, הם אומרים שהארץ הזה יפהפייה, וממש לא מה שמראים בחדשות
צודקת. הם חושבים שאנחנו חיים באיזה דיסנילנד שהכל טוב פה ורק הפלסטינאים סובלים
לי אישית הכי מפריע החרם ומניעת אמנים רבים מלבוא לארץ...

זה די מעיק שאנשים שאין להם בסיס על ההיסטוריה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני, על סמך כתבה אחת של cnn הם נוקטים עמדה ובכך משפיעים על עשרות ומאות מאזינים וצופים באנטי ישראליות...
ואחר כך מפזזים בשיריהם "שהתקשורת שיקרית והרסנית" ועושים סרטים של "חברה מושפעת" ו-"אל תפחדו להביע את דעותיכם".

בפן האישי לא מפריע לי שאותם "מפורסמים" יביעו סימפטיה כלפי הפלסטינים כי בואו לא נהיה נאיבים רגע, הרבה אזרחים חפים מפשע סובלים מהסכסוך... כמובן שהסבל חל גם על הצד הישראלי. מלחמה זה דבר נוראי לכל צד.

הייתי שמחה שאותם אנשים שמביעים את דעותיהם באמת יעמיקו לראות מה קורה כאן וילמדו או יקראו קצת לגבי העמדות של כל צד והמניעים שלהם ואז הם באמת יבינו עד כמה זה מסובך ומן הסתם פזיזות להביע דעות אנטי ישראליות מובהקות רק כדי להראות הירואי בחברה ובתקשורת.

זה סכסוך מאוד מסובך ועד כמה שכולנו היינו רוצים לחיות בשלום יש הרבה דברים שאי אפשר להתעלם מהם וזה מעשה בורות לצייץ "לשחרר את פלסטין" בזמן שאין לך מושג מה ההשפעות של מה שאתה אומר או מה זה בעצם אומר בפועל.
אני פונה לאותם אנשים שמתיימרים לדעת שהם מבינים מה קורה כאן - שזה בסדר, שיתמכו במי שהם רואים לנכון, אבל בבקשה אל תהיו בורים ותלמדו על מה שאתם מדברים.

בכל זאת, אני חושבת שאחת הבעיות העיקריות היא שאין הסברה ישראלית טובה, לצערנו.