6 תשובות
כי מפחדים להיכשל
שואל השאלה:
אבל לחץ לא יעזור ואפילו יזיק ויודעים את זה אז למה?
אבל לחץ לא יעזור ואפילו יזיק ויודעים את זה אז למה?
אנונימי
זה כמו ממבחנים, למה את לחוצה לפני מבחן? אותה שאלה - אי אפשר לשלוט בזה
טסט זה מבחן חשוב, עם המון שמונח על הכף, וזה מלחיץ אנשים, זה לא דבר שניתן לשלוט בו כל כך.
זה כמו מבחני בגרות וכולי.. זה המני טיים ואת חייבת לתת הכל.. אם זה לא מלחיץ אותך, ברכותי קיבלת בונוס :)
לחץ זה לא משהו ששולטים עליו, זה קורה.. לא משנה עד כמה רוצים שלא
לחץ זה לא משהו ששולטים עליו, זה קורה.. לא משנה עד כמה רוצים שלא
כי זה מלחיץ לפעמים טועים רק בגלל הלחץ ולא כי לא מוכנים
אנונימית
באותו הנושא: