התחברות
הרשמה
רק אני מוצאת את עצמי פסיכולוגית של משתמשים פה?
זה ממש נחמד
12 בדצמבר 2018, 01:25
פסיכולוגיה
2 תשובות
נופ,
כנל.. אני אוהבת לעזור לאנשים אז זה נחמד כן
~
~FALLEN ANGEL~
כמוך חחח
A
Ariel97
באותו הנושא:
הפסיכולוגית אמרה לי שאני צריכה לפתח מודעות עצמית, מה זה אומר?
אני מוצאת את עצמי קוראת פה שאלות והרוב שטחי וממש לא נחוץ איפה השאלות של פעם?
הבנתי שאסור לדבר על משתמשים בסטיפס מותר לי לדבר על עצמי?
אני היחידה שלא מוצאת את עצמי עם ילדים בני 13-16 ?
אני לא מוצאת משתמש אחד שחסמתי, מה אני יכולה לעשות?
אם אני מוצאת את עצמי נמשכת רק לאתיופים וכהי עור, זה גזענות?
איך לשכנע את עצמי לקום מחר לשיחה עם הפסיכולוגית ?
אם אני מספר לפסיכולוגית שאני מרעיב את עצמי היא יכולה לאשפז אותי או לדווח?
לספר לפסיכולוגית שאני פוגעת בעצמי או לא?
אני לא מוצאת את עצמי, נמאס לי
מה זה בטחון עצמי? זה פסיכולוגי?