10 תשובות
לא כולם
אני שביעיסטית.
זה אומר הכל
אני לא
אני לא
יש המון שלא בדיכאון וגם יש הבדל בין עצובים עייפים ולבין בדיכאון לדעתי באתר די מכלילים את כולם וקוראים לזה דיכאון.
~L~
כי זה אתר שמאוכלס בבני נוער ממורמרים
הבל הבלים, הכל הבל
אנונימית
כי זה אתר כזה שנכנסים אליו משתי אפשרויות:
א. משעמם לך
ב. אתה צריך עזרה ואתה מתוסכל
זה מדבק
היי אני לא!