6 תשובות
איזה כיפ לך.
תחשבי תמיד חיובי.
השליליות לא עוזרת.
מחשבה יוצרת מציאות
כי מחשבה יוצרת מציאות. תקראי את הספר "הסוד"
אה !, למה אני לא קיבלתי פרח רשמתי בדיוק את אותו הדבר
כי שכשאת חושבת חיובי את עושה את הכי טוב שלך, ולכן את מקבלת ציונים גבוהים
פשוט תחשבי חיובי תמיד ויהיה לך תעודת הצטיינות❤