7 תשובות
לא לאכול ג'אנק פוד, זה לא מה שיביא אותך למטרה, תיאורטית כן אבל זה לא בריא.
את צריכה להיות במאזן קלורי בו את אוכלת יותר ממה שאת שורפת ביום, ובהדרגה.
משניצל לשניצל וחצי ל2 שניצלים..
את צריכה להיות במאזן קלורי בו את אוכלת יותר ממה שאת שורפת ביום, ובהדרגה.
משניצל לשניצל וחצי ל2 שניצלים..
קודם כל לאכול אוכל משמין וזבל זה מזעזע ולא בריא לך בשום צורה.
את הורסת לעצמך את הגוף.
תאכלי אוכל בריא ותשתי המון מים, פשוט את הארוחות שלך תגדילי בהדרגה ותנשני בין לבין פירות וחטיפים ואם באמת בא לך משהו טעים אז לכי על זה.
תתחילי גם להתאמן כדי להעלות מסת שריר ותקפידי לאכול מזון מועשר בחלבון.
את הורסת לעצמך את הגוף.
תאכלי אוכל בריא ותשתי המון מים, פשוט את הארוחות שלך תגדילי בהדרגה ותנשני בין לבין פירות וחטיפים ואם באמת בא לך משהו טעים אז לכי על זה.
תתחילי גם להתאמן כדי להעלות מסת שריר ותקפידי לאכול מזון מועשר בחלבון.
הייתי מציעה לך להפסיק עם הג'אנק כי יש דרכים בריאות לעלות במשקל, אימוני כוח או אכילת מאכלים שמכילים הרבה קלוריות (ובריאים) כמו טחינה,אבוקדו, וכו... וקצב העלייה שלך סבבה לגמרי. לא צריך להעמיס על הגוף.
שואל השאלה:
אם אני אוכל רק אוכל בריא אני לא אעלה במשקל כי קשה לי לאכול אל הכמויות שצריך באוכל בריא
אני לא מסוגלת לאכול ארוחות כי הקיבה שלי קטנה
^אגב לא אכפת לי מהבריאות שלי
אם אני אוכל רק אוכל בריא אני לא אעלה במשקל כי קשה לי לאכול אל הכמויות שצריך באוכל בריא
אני לא מסוגלת לאכול ארוחות כי הקיבה שלי קטנה
^אגב לא אכפת לי מהבריאות שלי
צריך להיות לך אכפת. את בסוף תגיעי למצב של צרבות וכאבי בטן וחבל.
תתחילי ותעשי בהדרגה מן הסתם אל תדחפי אוכל עד שתקיאי. תגדילי טיפה את הארוחות ככה שתצאי טיפה יותר שבעה מבדרכ. ובין לבין תנשנשי משהו קטן
תתחילי ותעשי בהדרגה מן הסתם אל תדחפי אוכל עד שתקיאי. תגדילי טיפה את הארוחות ככה שתצאי טיפה יותר שבעה מבדרכ. ובין לבין תנשנשי משהו קטן
שואל השאלה:
^זהו שאני בכלל לא מסוגלת לאכול ארוחות רק מנות קטנות של משהו
וכרגע כבר מזמן יש לי כאבי בטן וצרבות שהן בגלל מחסור באוכל
^זהו שאני בכלל לא מסוגלת לאכול ארוחות רק מנות קטנות של משהו
וכרגע כבר מזמן יש לי כאבי בטן וצרבות שהן בגלל מחסור באוכל
אז לאכול גאנק זה עוד יותר יחמיר את המצב..
כמו שאמרתי תתחילי מארוחות בסדר גודל שאת יכולה לאכול. פשוט להגדיל טיפה בהדרגה.
כמו שאמרתי תתחילי מארוחות בסדר גודל שאת יכולה לאכול. פשוט להגדיל טיפה בהדרגה.
באותו הנושא: