11 תשובות
לא חושבת שזה אפשרי במקרה והמיילד הוא גבר, הרי הוא חייב לגעת באישה כדי להוציא את הילד בריא ושלם.
אם הבנתי אותך נכון
אם הבנתי אותך נכון
מה? למה?
אני לא חושבת שבתקופת התנ"ך בעל ואישה שמרו נגיעה בזמן לידה..
וגם אם יש סיבוך, מה הרופא לא יגע בה כי זה לא כשר? מה אתה אמיתי?
אני לא חושבת שבתקופת התנ"ך בעל ואישה שמרו נגיעה בזמן לידה..
וגם אם יש סיבוך, מה הרופא לא יגע בה כי זה לא כשר? מה אתה אמיתי?
שואל השאלה:
התכוונתי הבעל
התכוונתי הבעל
במילא אני לא שומרת נגיעה בכללי, אין סיבה שאשמור נגיעה בלידה
אחרי הנישואין כבר לא שומרים נגיעה בין בעל לאישה, למה שבזמן הלידה הם ישמרו נגיעה? מתי שהם הכי זקוקים אחד לשניה?
אחרי נישואין, לבעל מותר לגעת באישה, כי אז יחסי המין ביניהם קשרים.
שואל השאלה:
כי היא נחשבת בזמן נידה בגלל הדם שיוצא מהאיבר מין בזמן הלידה
כי היא נחשבת בזמן נידה בגלל הדם שיוצא מהאיבר מין בזמן הלידה
בגלל שהאישה נחשבת בנידה אסור לבעל לגעת בה עד שהיא נטהרת, לכאורה נגמר לה המחזור, ובעיקרון אסור לבעל לגעת בה גם כשהיא במחזור וגם הם צריכים לישון במיטות נפרדות וכו.
ולא, לא הייתי שומרת, זו התקופה שהאישה הכי צריכה את בעלה.
ולא, לא הייתי שומרת, זו התקופה שהאישה הכי צריכה את בעלה.
אני כן ישמור נגיעה אחרי הלידה מבעלי
כי אני נחשבת טמאה
בזמן הלידה כן ,אבל הוא יכול להחזיק לי את היד ולהיות לצידי...
כי אני נחשבת טמאה
בזמן הלידה כן ,אבל הוא יכול להחזיק לי את היד ולהיות לצידי...
"אני לא חושבת שבתקופת התנ"ך בעל ואישה שמרו נגיעה בזמן לידה"
א. יש חלק בתקופת התנ"ך לפני קבלת התורה..
ב. כתוב בתורה בספר ויקרא על שמירת נגיעה של יולדת מבעלה..
ג. חח מאיפה לך?
"אחרי הנישואין כבר לא שומרים נגיעה בין בעל לאישה, למה שבזמן החידה גם ישמרו נגיעה?", "אחרי נישואין, לבעל מותר לגעת באישה כי אז יחסי המין בינהם כשרים"
תתפלא אך זה שבועיים מותרים שבועיים אסורים טבילה במקווה שבועיים מותרים וכולי במגע אחרי החתונה וגם כתוב במפורש בתורה על שמירת הנגיעה של היולדת מבעלה.
"אני כן אשמור נגיעה אחרי הלידה מבעלי כי אני נחשבת טמאה. בזמן הלידה כל, אבל הוא יכול להחזיק לי את היד ולהיות לצידך"
אם הוא יחזיק לך את היד בזמן הלידה אתם לא תקראו כשומרי נגיעה (בין יולדת לבעל)
ועוד נקודה שאני רוצה לחדד, אף אחד לא אמר שלהיות נידה זה להיות טמאה ומשהו רע. להיפך זו התנקות של הגוף. אחרי הנישואים שבעת ימי הנידה פלוס שבעה נקיים של שמירת המגע בין הבעל לאישה הם בכדי שבני הזוג יתגעגעו זה אל זה ולא יימאס להם אחד מהשני.
א. יש חלק בתקופת התנ"ך לפני קבלת התורה..
ב. כתוב בתורה בספר ויקרא על שמירת נגיעה של יולדת מבעלה..
ג. חח מאיפה לך?
"אחרי הנישואין כבר לא שומרים נגיעה בין בעל לאישה, למה שבזמן החידה גם ישמרו נגיעה?", "אחרי נישואין, לבעל מותר לגעת באישה כי אז יחסי המין בינהם כשרים"
תתפלא אך זה שבועיים מותרים שבועיים אסורים טבילה במקווה שבועיים מותרים וכולי במגע אחרי החתונה וגם כתוב במפורש בתורה על שמירת הנגיעה של היולדת מבעלה.
"אני כן אשמור נגיעה אחרי הלידה מבעלי כי אני נחשבת טמאה. בזמן הלידה כל, אבל הוא יכול להחזיק לי את היד ולהיות לצידך"
אם הוא יחזיק לך את היד בזמן הלידה אתם לא תקראו כשומרי נגיעה (בין יולדת לבעל)
ועוד נקודה שאני רוצה לחדד, אף אחד לא אמר שלהיות נידה זה להיות טמאה ומשהו רע. להיפך זו התנקות של הגוף. אחרי הנישואים שבעת ימי הנידה פלוס שבעה נקיים של שמירת המגע בין הבעל לאישה הם בכדי שבני הזוג יתגעגעו זה אל זה ולא יימאס להם אחד מהשני.
כן.. אני כן..
יש מיילדות גם בנות...
יש מיילדות גם בנות...
באותו הנושא: