4 תשובות
עדיף לומר ושהקשר ינותק מאשר שהקשר ימשיך ואת תאהבי אותו אהבה חד צדדית
הייתי שמחה לעזור אבל אני לא מבינה למה נפרדת ממנו
שואל השאלה:
אני מפחדת שהקשר ינותק
יהיה לי הרבה יותר קשה כשלא נדבר
אנונימית
שואל השאלה:
נפרדתי ממנו כי הרגשתי שהוא לא אוהב אותי
הוא תמיד הלך לבנות אחרות
אבל אחרי שנפרדנו הוא הסביר לי הכל וואו זה באמת סיפור ארוך
אנונימית