4 תשובות
עדיף לומר ושהקשר ינותק מאשר שהקשר ימשיך ואת תאהבי אותו אהבה חד צדדית
הייתי שמחה לעזור אבל אני לא מבינה למה נפרדת ממנו
שואל השאלה:
אני מפחדת שהקשר ינותק
יהיה לי הרבה יותר קשה כשלא נדבר
אני מפחדת שהקשר ינותק
יהיה לי הרבה יותר קשה כשלא נדבר
אנונימית
שואל השאלה:
נפרדתי ממנו כי הרגשתי שהוא לא אוהב אותי
הוא תמיד הלך לבנות אחרות
אבל אחרי שנפרדנו הוא הסביר לי הכל וואו זה באמת סיפור ארוך
נפרדתי ממנו כי הרגשתי שהוא לא אוהב אותי
הוא תמיד הלך לבנות אחרות
אבל אחרי שנפרדנו הוא הסביר לי הכל וואו זה באמת סיפור ארוך
אנונימית
באותו הנושא: