4 תשובות
סבבה רק עד שתי ביצים לבן אדם
לחם עדיף שלא..
אבל זה בכללי בריא
אנונימית
כן זה בריא,
עדיף שקשוקה משמן זית
ושימי לב שאין הרבה חמרים משמרים בלחם
זה סבבה לגמרי בתיאבון